THỬ THÁCH 365 NGÀY - LEVEL 5

Hướng tới sử dụng tiếng Anh thành thạo như người bản ngữ
ThS.Nguyễn Thị Bích Ngọc
0 Đánh giá 54 Học viên

Bạn sẽ học được gì

  • Giúp học sinh rèn khả năng NGHE, NÓI tiếng Anh thông qua các vấn đề cụ thể, cách đối đáp của các nhân vật trong phim/ truyện/ bài hát. Học cách phát âm của các từ xuất hiện trong bài học.
  • Nội dung đơn giản, dễ hiểu, thời lượng ngắn giúp học sinh hứng thú với bài học
  • Rèn ngữ điệu tự nhiên, như cách nhấn nhá, lấy hơi và ngữ điệu của các nhân vật
  • Bổ sung vốn từ vựng, tăng sự tự tin khi giao tiếp Tiếng Anh.

Giới thiệu khóa học

Đây là hệ thống các bài học, gồm: Bài hát, câu chuyện và những bộ phim có phụ đề bằng Tiếng Anh. Nội dung này được E4P tuyển chọn kỹ lưỡng phù hợp với trình độ các em ở từng cấp độ, lứa tuổi để lồng ghép song song với khóa học chính tại Trung tâm E4P.
Khoa học chứng minh, việc học tiếng Anh thông qua bài hát/ phim/ truyện là những phương pháp rèn luyện kỹ năng nghe mang lại hiệu rất quả cao, hướn tới sử dụng tiếng anh thành thạo như người bản ngữ. Những câu chuyện ý nghĩa, giai điệu vui tươi của bài hát và những bộ phim vui nhộn luôn giúp các em có hứng thú với việc nghe, học tiếng Anh. Bên cạnh đó học ngôn ngữ bằng phương pháp này vừa giúp người nghe mở rộng vốn từ vựng, ngữ pháp, vừa cải thiện phát âm hiệu quả.

Nội dung khóa học

  • Day 1: Video truyền cảm hứng cho các bạn trẻ của Michelle Obama
  • Day 2: Video truyền cảm hứng của Steve Harvey
  • Day 3: Đừng đắm mình trong quá khứ
  • Day 4: Mắc phải 5 sai lầm này khi thay đổi cuộc sống
  • Day 5: Bài phát biểu của Hoa hậu Mỹ Deshauna Barber
  • Day 6: Jim Carrey at MIU
  • Day 7: Trò chơi gọi hồn đáng sợ
  • Day 8: Trải nghiệm đi thi The Voice của mình
  • Day 9: Tôi đã biến thành con người khác sau khi bị bắt nạt
  • Day 10: Tỏa sáng theo cách của bạn Lisa Nichols
  • Day 11: Ivanka Trump Big
  • Day 12: Tình yêu đích thực là gì?
  • Day 13: IVAKA TRUMP Think big
  • Day 14: Trải nghiệm 5s để biết quan điểm cá nhân
  • Day 15: Thí nghiệm về lòng biết ơn
  • Day 16: The country You must see
  • Day 17: Thất bại của Jack Ma
  • Day 18: Thomas Suarez nhà lập trình ứng dụng 12 tuổi
  • Day 19: Terry Moore tại sao X là ẩn số
  • Day 20: Paolo Cardini - Hãy làm từng việc một thôi
  • Day 21: Laura Trice - Hãy nhớ cảm ơn
  • Day 22: Sức mạnh của từ ngữ đơn giản Terin Izil
  • Day 23: Tại sao tôi lại ngừng việc đi du học
  • Day 24: Ta không được chọn cách ta sinh ra, nhưng ta được chọn cách mà ta sẽ sống
  • Day 25: 5 điều cần nhớ trong những ngày tồi tệ
  • Day 26: 6 dấu hiệu bạn trưởng thành hơn những người khác
  • Day 27: Học sinh giỏi bị bắt gian lận trong thi cử
  • Day 28: Rèn luyện sức mạnh ý chí
  • Day 29: Perfection
  • Day 30: Video truyền cảm hứng của Obama
  • Day 31: Thành công không hề dễ dàng
  • Day 32: Nếu thiên nhiên biết nói
  • Day 33: Nếu cảm thấy áp lực hãy xem video này
  • Day 34: Lời khuyên của Jack Ma thay đổi cuộc đời bạn
  • Day 35: Lấy trộm xe mẹ đi chơi và cái kết
  • Day 36: Kiểm tra ai là bạn của bạn
  • Day 37: Nếu bạn mất phương hướng
  • Day 38: Học TA cùng người nổi tiếng Hillary Clinton
  • Day 39: Hẹn hò online và cái kết
  • Day 40: Đây là lý do ngừng so sánh bản thân
  • Day 41: Chơi cùng nhóm bạn xấu thì sao
  • Day 42: Câu chuyện nghị lực của nhà sáng lập KFC
  • Day 43: Hãy giúp đỡ 1 người
  • Day 44: Before you overthinking
  • Day 45: Bạn thân giẫu tôi một bí mật
  • Day 46: Are you a leave, a branch or a root
  • Day 47: Bình đẳng giới
  • Day 48: Describe the last book you read
  • Day 49: Describe something lost by others but found by you
  • Day 50: Describe advice you received about choosing your major or work
  • Day 51: DESCRIBE AN OUTDOOR SPORT YOU PLAYED FOR THE FIRST TIME
  • Day 52: DESCRIBE AN OLD PERSON WHO IS INTERESTING
  • Day 53: DESCRIBE AN ITEM YOU BOUGHT BUT DO NOT OFTEN USE
  • Day 54: DESCRIBE AN INTERESTING CONVERSATION YOU HAD WITH SOMEONE
  • Day 55: DESCRIBE AN IMPORTANT PLANT IN YOUR COUNTRY
  • Day 56: DESCRIBE AN ADVERTISEMENT YOU REMEMBER WELL
  • Day 57: DESCRIBE AN ACTIVITY YOU WOULD LIKE TO DO WHEN YOU ARE ALONE
  • Day 58: DESCRIBE A TOY YOU LIKE IN YOUR CHILDHOOD
  • Day 59: DESCRIBE A PRIZE YOU WANT TO WIN
  • Day 60: DESCRIBE A PRACTICAL SKILL YOU LEARNED
  • Day 61:DESCRIBE A PLACE YOU REMEMBER WELL THAT IS FULL OF COLORS
  • Day 62: DESCRIBE A PIECE OF CLOTHING YOU ENJOY WEARING
  • Day 63: DESCRIBE A PERSON YOU HAVE SEEN WHO IS BEAUTIFUL OR HANDSOME
  • Day 64: DESCRIBE A PERSON WHO OFTEN TRAVELS BY PLANE
  • Day 65: DESCRIBE A LANGUAGE YOU WANT TO LEARN (NOT ENGLISH
  • Day 66: DESCRIBE A GIFT THAT TOOK YOU A LOT OF TIME TO PREPARE
  • Day 67: DESCRIBE A GAME SHOW OR A QUIZ PROGRAM YOU WATCHED ON TV OR ONLINE
  • Day 68: DESCRIBE A BAND OR A SINGER THAT YOU LIKE
  • Day 69: DESCRIBE A COMPLAINT THAT YOU MADE AND YOU WERE SATISFIED WITH THE RESULT
  • Day 70: DESCRIBE A GOAL YOU SET THAT YOU TRIED YOUR BEST TO ACHIEVE
  • Day 71: DESCRIBE A HEALTHY LIFESTYLE YOU KNOW
  • Day 72: DESCRIBE A HISTORICAL BUILDING YOU HAVE BEEN TO
  • Day 73: DESCRIBE A JOB THAT YOU WOULD NOT LIKE TO DO IN THE FUTURE
  • Day 74: DESCRIBE A NEWLY BUILT FACILITY THAT INFLUENCES YOUR CITY
  • Day 75: DESCRIBE A PART OR A GARDEN YOU LIKE VISITING
  • Day 76: DESCRIBE A PARTY THAT YOU JOINED
  • Day 77: DESCRIBE A PERSON WHO OFTEN HELPS OTHERS
  • Day 78: DESCRIBE A PERSON WHO DOES SOMETHING TO HELP PROTECT THE ENVIRONMENT
  • Day 79: DESCRIBE A PERSON WHO ENCOURAGED AND HELPED YOU TO ACHIEVE A GOAL
  • Day 80: DESCRIBE A PIECE OF GOOD NEWS YOU HEARD
  • Day 81: DESCRIBE A PLACE YOU PLAN TO TRAVEL TO THAT IS FAR AWAY FROM YOUR HOME
  • Day 82: DESCRIBE A SITUATION WHEN YOU DONT HAVE ENOUGH TIME
  • Day 83: DESCRIBE A SUBJECT YOU USED TO DISLIKE BUT NOW HAVE INTEREST IN
  • Day 84: DESCRIBE A SUCCESS YOUR FRIEND HAS ACHIEVED
  • Day 85: DESCRIBE A TIME THAT SOMEONE DIDNT TELL YOU THE WHOLE TRUTH ABOUT SOMETHING
  • Day 86: DESCRIBE A TIME WHEN YOU LOOKED FOR INFORMATION FROM THE INTERNET
  • Day 87: DESCRIBE A TIME YOU BORROWED SOMETHING FROM YOUR FRIENDS OR FAMILY
  • Day 88: DESCRIBE A TIME YOU ENJOYED YOUR FREE TIME
  • Day 89: DESCRIBE A TIME YOU RECEIVED HORRIBLE SERVICE
  • Day 90: DESCRIBE A TIME YOU TAUGHT SOMETHING NEW TO A YOUNGER PERSON
  • Day 91: DESCRIBE AN EXPERIENCE THAT YOU RECEIVED A PHONE CALL FROM SOMEONE
  • Day 92: DESCRIBE AN IDEAL HOUSE
  • Day 93: DESCRIBE AN IMPORTANT DECISION YOU MADE WITH THE HELP OF OTHER PEOPLE
  • Day 94: DESCRIBE AN INTELLIGENT PERSON THAT YOU KNOW
  • Day 95: DESCRIBE ONE OF YOUR GRANDPARENTS JOBS
  • Day 96: DESCRIBE SOMEONE YOU HAVE NOT SEEN BEFORE BUT YOU WOULD LIKE TO KNOW MORE
  • Day 97: DESCRIBE SOMEONE YOU WOULD LIKE TO STUDY OR WORK WITH
  • Day 98: DESCRIBE A UNIFORM IN A SCHOOL OR A COMPANY YOU HAVE WORN
  • Day 99: DESCRIBE A TOY YOU LIKE IN YOUR CHILDHOOD
  • Day 100: DESCRIBE A DIFFICULT CHALLENGE YOU MET
  • Day 101: IELTS Speaking Practice Test - Self study TEST 1
  • Day 102: IELTS Speaking Practice Test - Self study TEST 2
  • Day 103: IELTS Speaking Practice Test - Self study TEST 3
  • Day 104: IELTS Speaking Practice Test - Self study TEST 4
  • Day 105: IELTS Speaking Practice Test - Self study TEST 5
  • Day 106: IELTS Speaking Practice Test - Self study TEST 6
  • Day 107: IELTS Speaking Practice Test - Self study TEST 7
  • Day 108: IELTS Speaking Practice Test - Self study TEST 8
  • Day 109: IELTS Speaking Practice Test - Self study TEST 9
  • Day 110: IELTS Speaking Practice Test - Self study TEST 10
  • Day 111: IELTS Speaking Practice Test - Self study TEST 11
  • Day 112: IELTS Speaking Practice Test - Self study TEST 12
  • Day 113: IELTS Speaking Practice Test - Self study TEST 13
  • Day 114: IELTS Speaking Practice Test - Self study TEST 14
  • Day 115: IELTS Speaking Practice Test - Self study TEST 15
  • Day 116: IELTS Speaking Practice Test - Self study TEST 16
  • Day 117: IELTS Speaking Practice Test - Self study TEST 17
  • Day 118: IELTS Speaking Test questions 1
  • Day 119: IELTS Speaking Test questions 2
  • Day 120: IELTS Speaking Test questions 3
  • Day 121: IELTS Speaking Test questions 4
  • Day 122: IELTS Speaking Test questions 5
  • Day 123: IELTS Speaking Test questions 6
  • Day 124: IELTS Speaking Test questions 7
  • Day 125: IELTS Speaking Test questions 8
  • Day 126: IELTS Speaking Test questions 9
  • Day 127: IELTS Speaking Test questions 10
  • Day 128: IELTS Speaking Test questions 11
  • Day 129: IELTS Speaking Test questions 12
  • Day 130: IELTS Speaking Test questions 13
  • Day 131: IELTS Speaking Test questions 14
  • Day 132: IELTS Speaking Test questions 15
  • Day 133: IELTS Speaking Test questions 16
  • Day 134: IELTS Speaking Test questions 17
  • Day 135: IELTS Speaking Test questions 18
  • Day 136: IELTS Speaking Test questions 19
  • Day 137: IELTS Speaking Test questions 20
  • Day 138: IELTS Speaking Test questions 21
  • Day 139: IELTS Speaking Test questions 22
  • Day 140: IELTS Speaking Test questions 23
  • Day 141: IELTS Speaking Test questions 24
  • Day 142: IELTS Speaking Test questions 25
  • Day 143: IELTS Speaking Test questions 26
  • Day 144: IELTS Speaking Test questions 27
  • Day 145: IELTS Speaking Test questions 28
  • Day 146: IELTS Speaking Test questions 29
  • Day 147: IELTS Speaking Test questions 30
  • Day 148: IELTS Speaking Test questions 31
  • Day 149: IELTS Speaking Test questions 32
  • Day 150: IELTS Speaking Test questions 33
  • Day 151: IELTS Speaking Test questions 34
  • Day 152: IELTS Speaking Test questions 35
  • Day 153: IELTS Speaking Test questions 36
  • Day 154: IELTS Speaking Test questions 37
  • Day 155: IELTS Speaking Test questions 38
  • Day 156: IELTS Speaking Test questions 39
  • Day 157: IELTS Speaking Test questions 40
  • Day 158: IELTS Speaking Test questions 41
  • Day 159: IELTS Speaking Test questions 42
  • Day 160: IELTS Speaking Test questions 43
  • Day 161: IELTS Speaking Test questions 44
  • Day 162: IELTS Speaking Test questions 45
  • Day 163: IELTS Speaking Test questions 46
  • Day 164: IELTS Speaking Test questions 47
  • Day 165: IELTS Speaking Test questions 48
  • Day 166: IELTS Speaking Test questions 49
  • Day 167: IELTS Speaking Test questions 50
  • Day 168: IELTS Speaking Test questions 51
  • Day 169: IELTS Speaking Test questions 52
  • Day 170: IELTS Speaking Test questions 53
  • Day 171: IELTS Speaking Test questions 54
  • Day 172: IELTS Speaking Test questions 55
  • Day 173: IELTS Speaking Test questions 56
  • Day 174: IELTS Speaking Test questions 57
  • Day 175: IELTS Speaking Test questions 58
  • Day 176: IELTS Speaking Test questions 59
  • Day 177: IELTS Speaking Test questions 60
  • Day 178: IELTS Speaking Test questions 61
  • Day 179: IELTS Speaking Test questions 62
  • Day 180: IELTS Speaking Test questions 63
  • Day 181: IELTS Speaking Test questions 64
  • Day 182: IELTS Speaking Test questions 65
  • Day 183: IELTS Speaking Test questions 66
  • Day 184: IELTS Speaking Test questions 67
  • Day 185: IELTS Speaking Test questions 68
  • Day 186: IELTS Speaking Test questions 69
  • Day 187: IELTS Speaking Test questions 70
  • Day 188: Customer service
  • Day 189: Weather
  • Day 190: Reading
  • Day 191: Home
  • Day 192: Television
  • Day 193: Teenagers
  • Day 194: Films and cinema
  • Day 195: Goals
  • Day 196: Advice
  • Day 197: Holiday
  • Day 198: Newspapers
  • Day 199: Transport
  • Day 200: Hobbies
  • Day 201: Government invests in teaching science
  • Day 202: Having cars, TVs and fridges
  • Day 203: Health - walking
  • Day 204: Learning a foreign language
  • Day 205: Local or global food
  • Day 206: Modern technology vs. traditional methods
  • Day 207: Museums and historical sites
  • Day 208: Overweight and unhealthy children
  • Day 209: Positive and negative effects of advertising
  • Day 210: Printed documents - electronic documents
  • Day 211: Production causes natural environment
  • Day 212. Restoration of old buildings
  • Day 213: Robots are dangerous inventions
  • Day 214: Sell unhealthy food and drink
  • Day 215: Showing local works at museums and galleries
  • Day 216: Social
  • Day 217: Spending more time away from their families
  • Day 218: Students making comments or criticism of teachers
  • Bài 219: Technology and Crime
  • Day 220: The most important inventions
  • Day 221: Tourism
  • Day 222: University education
  • Day 223: Using social media
  • Day 224: Addressing Neighbor Disconnection in Urban Areas
  • Day 225. Age and Value_ Embracing Diversity in the Workplace
  • Day 226. An Examination of Climate Change and Energy Sources
  • Day 227. Balancing Excellence and Well-Being in Children's Pursuits
  • Day 228. College Course Mismatch_ Causes & Solutions
  • Day 229. Corporal Punishment
  • Day 230. Domestic Food Production and Imports
  • Day 231. Driving Age_ 18 or 25
  • Day 232. Efficacy of Distance Learning
  • Day 233. Enhancing Road Safety _ The Importance of Annual Driving Tests
  • Day 234. Exploring the Role of Parenting Skills in Addressing Youth Crime
  • Day 235. Exploring the Trend of Delayed Parenthood
  • Day 236. Exploring the Use of Animals in Medical Research
  • Day 237. Globalization_ Positives & Negatives
  • Day 238. Job Hopping among Young Professionals in Contemporary Society
  • Day 239. Leaving vs Staying_ Opportunities for Work and Living
  • Day 240. Online vs Face to face Communication
  • Day 241. Redefining Success
  • Day 242. Striking a Balance between Family and Career
  • Day 243. The Accuracy of Internet Information
  • Day 244. The Benefits of Technology for Seniors and Encouraging Adoption
  • Day 245. The Global Food Market_ Weighing Advantages and Disadvantages
  • Day 246. The Growing Trend of Expensive Weddings
  • Day 247. The Impact of Early Fame on Young Individuals
  • Day 248. The Impact of Gun Ownership on Increasing Shootings
  • Day 249. The Impact of Online Shopping_ Environment and Job Market Considerations-
  • Day 250. The Impact of Society's Emphasis on Youthful Appearance
  • Day 251. The Informalization of Written Language
  • Day 252. The Relevance of Schools in the Age of the Internet
  • Day 253. The Role of Interviews in Employee Selection
  • Day 254. The Role of Junk Food in Unhealthy Lifestyles Among Young People
  • Day 255. TV Impact on Children
  • Day 256. Exploring Reading and TV Viewing_ Impacts on Cognitive Skills and Language
  • Day 257. Navigating Societal Progress_ Resource Allocation Perspectives
  • Day 258. The Impact of Online Product Reviews on Consumer Choices
  • Day 259. The Impacts of Keeping Pets on Children's Well-being
  • Day 260. The Role of Education in Reducing Crime Rates
  • Day 261. Assessing the Role of Newspapers Amidst Growing Online News Consumption
  • Day 262. Children's Engagement with Electronic Devices_ Challenges and Solutions
  • Day 263. The Influence of Online Currencies_ Assessing Pros and Cons
  • Day 264. Change vs Stability
  • Day 265. Exploring the Reliability of Visual Images as Sources of Information
  • Day 266. Full-time education til 18 years old
  • Day 267. Fresh water (causes – solutions)
  • Day 268. Free houses by the goverment
  • Day 269. Focused education or general education
  • Day 270. Environment
  • Day 271. Effects of news and media
  • Day 272. Effective ways to deal with crimes
  • Day 273. Education
  • Day 274. Driverless Cars
  • Day 275. Culture
  • Day 276. Crime
  • Day 277. Consume natural resources
  • Day 278. Because of the internet, schools have become unnecessary
  • Day 279. Ban dangerous sports
  • Day 280: Advertising
  • Day 281. Risk
  • Day 282. Teamwork
  • Day 283. Money
  • Day 284. Food and Cooking
  • Day 285. Music
  • Day 286. Plants
  • Day 287. City
  • Day 288. Learning new things
  • Day 289. Law
  • Day 290. Love & Marriage
  • Day 291. Decisions
  • Day 292. Movies
  • Day 293. School
  • Day 294. Free time
  • Day 295. Neighbours
  • Day 296. Magazines and Newspapers
  • Day 297. Humour
  • Day 298. Visiting
  • Day 299. Sharing Things
  • Day 300. Travelling
  • Day 301. Conversation
  • Day 302. Clothes
  • Day 303. Environmental Problem
  • Day 304. Nature
  • Day 305. Influences on the young
  • Day 306. Education
  • Day 307. Mobile Phones
  • Day 308. Role models
  • Day 309. Ceremony
  • Day 310. Studies
  • Day 311. Leisure Activities
  • Day 312. Inventions and copyright
  • Day 313. Photography
  • Day 314. Childhood memory
  • Day 315. Advertising
  • Day 316. Decision making
  • Day 317. The internet and its impact on our social life
  • Day 318. Gift
  • Day 319. Retirement and old age
  • Day 320. Influence of television
  • Day 321. Life experience
  • Day 322. Leadership and politics
  • Day 323. Natural environment
  • Day 324. Decision making
  • Day 325. Technology
  • Day 326. Holiday
  • Day 327. Famous person
  • Day 328. Transport
  • Day 329. Work
  • Day 330. Eating habits
  • Day 331. Art
  • Day 332. Technology in housework & Technology in the workplace
  • Day 333. Internet
  • Day 334. Media & news
  • Day 335. Reading books
  • Day 336. Universities
  • Day 337. Travel and transport
  • Day 338. Films & cinema
  • Day 339. Online reviews & customer service
  • Day 340. Historic place
  • Day 341. Sports and competition
  • Day 342. Choosing work & work-life balance
  • Day 343. Family
  • Day 344. Countryside
  • Day 345. Money
  • Day 346. Children's toys
  • Day 347. Possessions
  • Day 348. Internet
  • Day 349. Technology at work
  • Day 350. Lessons
  • Day 351. Sports
  • Day 352. Wildlife
  • Day 353. Parties
  • Day 354. Now and then
  • Day 355. Emotions
  • Day 356. Competitions
  • Day 357. Rivers / Lakes / Seas
  • Day 358. City life
  • Day 359. Imported goods
  • Day 360. Celebrities
  • Day 361. Politeness
  • Day 362. Events
  • Day 363. Being creative
  • Day 364. With friends/ being alone
  • Day 365. Getting news via the newspaper, TV or the Internet

Thông tin giảng viên

ThS.Nguyễn Thị Bích Ngọc
3646 Học viên 102 Khóa học
- Th.s Nguyễn Thị Bích Ngọc

Thạc sĩ Tiếng Anh

Cô Bích Ngọc nhận bằng Thạc sĩ Lý luận và phương pháp giảng dạy tiếng Anh tại Đại học Hà Nội.

Cô có trên 20 năm kinh nghiệm giảng dạy tiếng Anh tại các ngôi trường danh tiếng như Đại học Quốc gia, Đại học Điện lực, Cao đẳng Thủy sản. Ngoài ra cô còn tham gia đào tạo nhân sự cho nhiều công ty lớn như Samsung, Canon, US Tech, Đường Man, Việt Mỹ....

Cô đồng thời là người sáng lập ra Hệ thống các Trung tâm đào tạo Tiếng Anh và Kỹ năng sống E4P với hàng nghìn học viên theo học.

Cô đã giúp cho nhiều bạn học viên sở hữu điểm cao trong các kỳ thi tiếng Anh trong nước và quốc tế... cũng như khả năng giao tiếp tiếng Anh của những bạn đã được cô đào tạo cải thiện tốt hơn trước rất nhiều.

Học viên đánh giá

0
0 Đánh giá

0%

0%

0%

0%

0%

Khóa học liên quan

Thử Thách 100 ngày Level 0 (Starters)
ThS.Nguyễn Thị Bích Ngọc
(0) 17 Học viên
Miễn phí
THỬ THÁCH 365 NGÀY - LEVEL 1
ThS.Nguyễn Thị Bích Ngọc
(0) 176 Học viên
Miễn phí
THỬ THÁCH 365 NGÀY - LEVEL 2
ThS.Nguyễn Thị Bích Ngọc
(0) 235 Học viên
Miễn phí
THỬ THÁCH 365 NGÀY - LEVEL 3
ThS.Nguyễn Thị Bích Ngọc
(0) 174 Học viên
Miễn phí
THỬ THÁCH 365 NGÀY - LEVEL 4
ThS.Nguyễn Thị Bích Ngọc
(0) 100 Học viên
Miễn phí
Miễn phí Vào học ngay
Thời lượng: 0 phút
Giáo trình: 365 Bài học
Học mọi lúc mọi nơi
Học trên mọi thiết bị: Mobile, TV, PC

                     TRUNG TÂM ANH NGỮ E4P

 

 

 

 Cơ sở 1: Tiêu sơn, Tương Giang, Từ Sơn, Bắc Ninh    (Tel: 0966.965.638)

 Cở sở 2: 48 Lý Thường Kiệt, Thị trấn Lim, Tiên Du, Bắc Ninh (Tel: 0987.106.706)

  Hotline: 0988.424.679   

 Website: e4p.edu.vn

  Fanpage: Anh Ngữ E4P Bắc Ninh